
מרחבא
שלום לכולם,
מילת היום מופיעה בזכותו של חברי משה סלמון.
אז מילת היום היא –
בִּנְג' بِنْج או בַּנְג' بَنْج – שכרון (סוג צמח, או הסם המופק מהצמח); סם/חומר הרדמה, כלורופורם; נרקוזה (אלחוש)
משה שלח לי סרטון מחשבון טיקטוק:
moneer_almjaida
منير المجايدة
למֻנִירֶ אלְמַגַ'איְדַה יש מעל 10,000 עוקבים והוא כותב על עצמו:
الحساب التاني بعد الحظر
فزعتكم للحساب هااد
ابن غزة
החשבון השני לאחר החסימה
קריאה לתגבורת (עוקבים) לחשבון הזה
בן (רצועת) עזה
הסרטון פורסם ב- 11.7.25.
ורגע, לפני התוכן: תקשיבו, זה אחד המסמכים האנושיים החשובים שנתקלתי בהם לאחרונה. חבל שמעט ערבים ברחבי העולם, או בכלל אנשים ברחבי העולם, נחשפים אליו.
באלנסבה למוצ'וע אלהדנה, הדול ביצ'חכוא עלינא ובידקונא אבר בנג': ואחד ביטלע ביצרח, ביקול יום אלח'מיס בתבין, ואלת'אני ביטלע ביצרח, ביקול יום אלאחד לתדח'ל חיז אלתנפיד', ואלכל בילעב במשאערנא!!! בידריש אנה כל אהל ע'זה קאעדין ע אלאח'באר, ביסתנוא פי ח'בר חלו ע מוצ'וע אלהדנה! והם נאזלין יצרחוא ויכד'בוא ע אלנאס וילעבוא פי משאערנא!
אללה יפצ'ח ערץ' אלמפאוצ'את, אללה יפצ'ח ערץ' אללי ביפאוץ' עלינא, אללה יפצ'ח ערצ'נא אחנא אללי סאכתין לחתא אלאאן ע נאס המל, אנהא תפאוץ' עלינא ונאס בתסואש תכת סיגארה.
לחתא אלאאן הד'א אלמקתרח מש עאג'בנא ולחתא אלאאן קאעדין בתמאטלוא פי אלמפאוצ'את, ואנתו עארפין אנה שעבכו בינדבח כל יום!
אחנא, אחנא אללי מאכלין הוא, אחנא אללי מנהזמין. פלאזם אחנא אללי נתנאזל וינדעס ע ראסנא עשאן תאני מרה, למא נדח'ל מקאבל חדא, ולא נדח'ל חרב מקאבל חדא נחסב מליון חסאב! נחסב אלעאטלה קבל אלמליחה! בס אחנא עאמלין חאלנא מנתצרין ולחתא אלאאן בנכאבר. עארף ליש? לאנה אנתו קאעדין בתפאוצ'וא עלינא ברא. תעאלוא, יא ולאד אלחראם, פאוצ'וא עלינא, אקעדוא בח'ימה ואנקלוא מיה כל יום ואוקפוא ע אלתכיה ופאוצ'וא עלינא! ואני מואפק.
אמא אנתו קאעדין ברא ע'זה, מתג'ליין, וקאעדין בתפאוצ'וא עלי??? אללה יפצ'ח ערצ'כו עלא ערץ' אללי ג'אבכו!
חסבי אללה ונעם אלוכיל עליכו!
بالنّسبة لموضوع الهدنة، هدول بيضحكوا علينا وبيدقّونا إبر بنج: واحد بيطلع بيصرّح، بيقول يوم الخميس بتبيّن، والثّاني بيطلع بيصرّح، بيقول يوم الأحد لتدخل حيّز التّنفيذ، والكلّ بيلعب بمشاعرنا!!! بيدريش إنّه كلّ أهل غزّة قاعدين ع الأخبار، بيستنّوا في خبر حلو ع موضوع الهدنة! وهم نازلين يصرّحوا ويكذبوا ع النّاس ويلعبوا في مشاعرنا!
الله يفضح عرض المفاوضات، الله يفضح عرض اللي بيفاوض علينا، الله يفضح عرضنا احنا اللي ساكتين لحتّى الآن ع ناس همل، إنّها تفاوض علينا وناس بتسواش تكّة سيجارة.
"لحتّى الآن هذا المقترح مش عاجبنا" ولحتّى الآن قاعدين بتماطلوا في المفاوضات، وانتو عارفين إنّه شعبكو بيندبح كلّ يوم!
احنا، احنا اللي ماكلين هوا، احنا اللي منهزمين. فلازم احنا اللي نتنازل ويندعس ع راسنا عشان تاني مرّة، لمّا ندخل مقابل حدا، ولا ندخل حرب مقابل حدا، نحسب مليون حساب! نحسب العاطلة قبل المليحة! بس احنا عاملين حالنا منتصرين ولحتّى الآن بنكابر. عارف ليش؟ لأنّه انتو قاعدين بتفاوضوا علينا برّا. تعالوا، يا ولاد الحرام، فاوضوا علينا، اقعدوا بخيمة وانقلوا ميّة كلّ يوم واوقفوا ع التّكيّة وفاوضوا علينا! وأني موافق.
أمّا انتو قاعدين برّا غزّة، متجليّين، وقاعدين بتفاوضوا عليّ؟؟؟ الله يفضح عرضكو على عرض اللي جابكو!
حسبي الله ونعم الوكيل عليكو!
בקשר לנושא הפסקת האש, הם (מנהיגי חמאס בקטר) צוחקים עלינו ומרדימים אותנו: אחד יוצא ומצהיר, אומר שביום חמישי זה יתבהר, והשני יוצא להצהיר, אומר שביום ראשון זה ייכנס לתוקף, וכולם משחקים ברגשות שלנו!!! הוא לא יודע שכל תושבי עזה יושבים להקשיב לחדשות, מחכים לידיעה טובה בנושא הפסקת האש! וההם מצהירים, משקרים לאנשים ומשחקים ברגשות שלנו!
שהמו"מ ילך לעזאזל, שילכו לעזאזל מי שנושא ונותן בשבילנו, ושאנחנו נלך לעזאזל שאנו שותקים עד עכשיו בגלל אנשים נחותים, שנושאים ונותנים בשבילנו, אנשים שלא שווים פעולת איפור של סיגריה (תנועת היד הקלה של הפלת האפר).
"עד עכשיו ההצעה הזו לא מוצאת חן בעינינו", ועד עכשיו הם נוקטים סחבת במו"מ, כשאתם יודעים שהעם שלכם נשחט מדי יום!
אנחנו אלו שאוכלים חרא, אנו המובסים. אבל אנחנו אלו שצריכים לוותר ושידרכו על הראש שלנו כדי שבפעם הבאה, כשניכנס למלחמה לטובת מישהו, נחשוב מיליון פעם לפני! נחשוב על הרע (הנזקים) לפני הטוב! אבל אנו משחקים אותה מנצחים ועד עכשיו אנו מתנשאים. יודע למה? כי אתם נושאים ונותנים בשבילנו בחו"ל. בואו, יא בני אלף, שאו ותנו בשבילנו, שבו באוהל, תביאו מים כל יום ותעמדו בתחנות חלוקת האוכל, ואז תישאו ותיתנו בשבילנו! ואז אסכים.
אבל אתם יושבים מחוץ לעזה, בחו"ל, ונושאים ונותנים בשבילי?!?!? לכו לעזאזל אתם ומי שהביא אתכם!
לכו לעזאזל!
מספר תגובות לסרטון:
بكرا بتخلص وبطلعو يقولولك انتصرنا ![]()
מחר (המלחמה) תסתיים והם יצאו ויגידו לך: "ניצחנו"
صدقت والله وحسبنا الله ونعم الوكيل والله تعبت نفسيا وجسدا يا الله اقم الساعه يا الله والله تعبنا كلنا هنا نكلين هواء وعين الهواء ![]()
אתה צודק, בחיי, שילכו לעזאזל, בחיי התעייפתי נפשית וגופנית, אלוהים, הבא את שעת (הישועה), אלוהים, בחיי, כולנו התעייפנו פה, אוכלים חרא וסובלים
الله يسعد دينك ي رجل والله انك صادق يخو قول حسبنا الله ونعم الوكيل
שאלוהים ישמח את דתך, בנאדם, בחיי אתה צודק. תגיד שילכו לעזאזל
باختصار حكيت كل يلي نفسي احكيه يسلموا![]()
![]()
בקיצור, אמרת את כל מה שרציתי להגיד. תהיה בריא
(התמלול והתרגום שלי. שָלֵו)
https://www.tiktok.com/@moneer…/video/7525893681329491207
=-=-=-=-=-=-=
השורש הערבי ב.נ.ג' עוסק בהרדמה רפואית:
* הפועל בַּנַג' بَنَج בבניין הראשון – עברה אליו תכונה בתורשה מאבות רחוקים; במדוברת: הופתע, נדהם, נשאר פעור-פה
* הפועל בַּנַּג' بنّج בבניין השני – הרדים עם חומרי הרדמה
* תַבְּנִיג' تبنيج – פעולת ההרדמה
* תַבְּנִיג' מַוְצִ'עִיּ تبنيج موضعيّ – הרדמה מקומית
* חֻקְנַת / אִבְּרַת בִּנְג' حقنة / إبرة بنج – זריקת הרדמה
* בִּנְג' بنج – מקור, שורש (לא בשימוש)
ולא, אין קשר לבאנגים (בונגים) של עישון סמים, שכן מקור המילה הזו בשפת תאילנד, תאי (קנה חלול).
תמונה: Olga Kononenko
זה היה הפוסט ה- 2,885 שלנו.
שיהיה יום מצוין ושבוע טוב,
שלו
מיזם ערביט הוא זוכה פרס "קרן שרוני" לשנת 2022.
זהו מיזם התנדבותי ללא מטרות רווח. טעינו במתן קרדיט לתמונה או פספסנו אותו? עדכנו אותנו כדי שנתקן.